Terrible Creations – igre koje će svaki team building pretvoriti u najbolje druženje

Terrible Creations

Život je igra, a što se duže igramo i sačuvamo dijete u sebi, ta će nam igra biti i ugodnija. Naravno ne znači to da moramo biti neozbiljni i nonšalantni, ali slobodno vrijeme itekako možemo provoditi na način koji nam je od malena najmiliji. Matija Mihoković i njegova ekipa osmislili su kako to možete raditi bez obzira na godine i zanimanja. Terrible Creations tim radi igre s uživljavanjem u uloge za poslovne i privatne korisnike. Igre s uživljavanjem u uloge su igre koje se igraju u stvarnom vremenu, u stvarnom prostoru u interakciji sa stvarnom igračima, odn. Ljudima. Za svoj cilj imaju zabavu. Znači nisu nužno kompetitivne, nego su po svojoj prirodi kooperativne. Terrible Creations nudi rješenja za team buildinge, networking incentive i personalizirane evente.

Od ideje do poslovnog projekta 

“Mi smo ovo krenuli raditi zato što smo prije jedno 7-8 godina primijetili da hrvatska očajnički treba kvalitetan team building. Na tržištu koja je Hrvatska gdje većina firmi i danas smatra da je team building samo nešto na što se troši budžet, primijetili smo da postoji potreba za kvalitetnim team building eventom.”

Što to znači? To znači da taj team building stvarno radi team building. 

“Da riješimo nekakav problem, da… dobro, nećemo riješiti problem u potpunosti, ali možda ga možemo naznačiti, gdje postoji problem. A možemo pomoći u rješavanju istoga. Na kraju krajeva, team building, sama riječ kaže što bi trebalo biti. Ti ljudi bi se trebali povezati, ljudi bi trebali se osjećati više kao tim i zato firma daje novac. Kako ja kažem često ljudima, gle vaše je pravo ako vi želite potrošiti novac. Potrošiti novac možete svugdje. Mi smo htjeli raditi team building koji je investicija, a ne trošak.”

Terrible Creations

Povezivanje kolega 

U svakodnevnom radnom danu definitivno ne možete razgovarati i podružiti se s baš svim kolegama s kojima želite. Team building je za to idealna prilika. Matija nam je opisao kako to izgleda kada ga pripremi Terrible Creations. 

“Znači način na koji mi radimo događanja stavlja ljude u situacije gdje se oni povezuju, pričaju i druže sa svim kolegama, a ne samo s onima s kojima su bliski. I to je nešto što je užasno bitno. Važno je i da dobro i kvalitetno događanje može biti jedan dan. Može biti jednu večer. Samo je bitan intenzitet i kvalitetna priprema i debrief poslije, znači da znamo što smo napravili i zašto. Gdjegod da se igramo, bitno je samo da nemamo ometanja. Znači ako se igramo na otvorenom, zatvorenom, u vlaku, svi ljudi koji su u prostoru moraju biti dio iskustva. Jer želimo zadržati taj magični krug i da se svi ljudi osjećaju slobodno i sigurno. Jedan od glavnih razloga zašto nemamo nikakav video materijal za promociju je zato što odbijamo snimati naše igrače. Želimo da imaju maksimalno opušteno iskustvo. To je prvi i možda jedini uvjet koji imamo kako bismo igrali.”

Važno je opustiti se… i naravno zabaviti

Tijekom same igre, igrači imaju potpunu slobodu i kontrolu nad svojim akcijama i svojim djelima i svojom igrom. Terrible Creations ekipa je tu negdje. 

“Ili smo dio igre kao nekakvi pomoćnici ili smo neki likovi koji isto igraju s njima. Tu smo kako bismo mogli moderirati, uskočiti ako netko zapne. Kada smo s igrom gotovi, imamo obavezni debriefing, gdje razgovaramo o iskustvu, o tome što smo naučili, što smo vidjeli, što smo doživjeli, što nam je bilo super, što nam nije bilo tako super. Na kraju ide i anketa iskustva korisnika na mail. “

Jedna od velikih prednosti ovih igara je to što se ljudi opuste. Ljudi se zaigraju, povežu i pokažu stvarni potencijal. 

“Ako stručni tim, HR, isto sudjeluje u organizaciji, može dobiti jedan neprocjenjivo kvalitetan uvid u svoj tim i njihove mogućnosti, sposobnosti, a možda i ograničenja.”

Terrible Creations

Veliki klijenti 

“Prva korporativna igra koju su radili, bila je za tvrtku Podravka. Klijenti su htjeli da kroz igru naprave onboarding 70-ak sudionika njihovog full-hackatona. Bili su toliko sretni i zadovoljni izvedenim da su odmah napisali preporuku na A4 stranici. 

Vrlo često dobivamo vrlo kvalitetne reviewove i testimonijale, a putem naših anketa ocjena zadovoljstva igrača s iskustvom je 4.8-4.9 na skali od 1 do 5. To govori samo za sebe.”

Različite igre za svaki ukus 

Kad prvi put ljudi dolaze, u pravilu im preporučuju da odigraju igre iz mafijaškog serijala. On je jednostavan i lako je dobiti dojam što se sve može u tom svijetu igre… Kako se igrači često vraćaju, ulaze u otkrivanje većih, ozbiljnijih, kompleksnijih igara, npr. škole magije koja ima malo više pravila. 

“Orient Express je super igra koju smo odigrali dosad dva puta u vlaku, a ne moramo je igrati u vlaku. On je isto odličan, jednostavan, intuitivan, kratak, brz, a glamurozan zbog same teme. Sada pripremam Orient Express, igru koja je dizajnirana da bi se igrala u vlaku i koja se bavi temom Orient expressa, a ima dvije linije radnje. Jedna je who done it – Tko je ubio lorda Bigsbyja?, a druga je ostavinska rasprava članova obitelji, prijatelja lorda Bigsbyja.”

Terrible Creations

Igra kreće 

Ekipa iz Terrible Creationsa trudi se učiniti igru što jednostavnijom i intuitivnijom za igrače, kako bi oni dobili maksimum iz tog iskustva.

“To nije nikakva nadriznanost ili nekakav novi hipsterski thing. Igra je integralni dio ljudskog bića, ljudskog iskustva. Učenje kroz igru je najbolje učenje. Upoznavanje kroz igru je najbolje upoznavanje. Druženje kroz igru je nešto što ljudi rade od pamtivijeka. Kad mi spojimo tu profesionalnu atmosferu s igrom gdje se mi onda igramo sa svojim kolegama, šefovima, zaposlenicima, mi imamo jedno puno ljudskije i bliskiji odnose i poznanstva.” 

Kao i u igri i u poduzetništvu treba biti ustrajan

Kad su startali imali su uspjeh u svojim rukama. Onda je došla 2020. Ne moramo ni pričati o posljedicama. Danas su se ponovno uzdigli jer cijelo vrijeme nisu odustajali. U konačnici i život je samo igra. Budite igrači, a ne igračka i uspjeh neće izostati. 

Upoznaj i ostale Nevjerojatne

Ivan Jakubi i Darijan Kosić - Today's Games

ReSetna je nova videoigra koju razvija Today’s Games

ReSetna je nova videoigra koju razvijaju Darijan Kosić te Ivan Jakubi. Planiraju prodati 500 do 700 tisuća primjeraka.

SAZNAJ VIŠE
Digicyte tim

Nevjerojatni Digicyte i njihov skener Marvin

Digicyte tim radi na razvoju skenera za digitalizaciju tkiva u medicini te na softverskim rješenjima za kvantifikaciju parametara.

SAZNAJ VIŠE
Nades Design

NADES Design nudi potpuno održiv i inovativan pristup u proizvodnji biljnih pripravaka

Nades Design su 7 znanstvenica s Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta. Razvijaju prirodna zelena otapala i biljne pripravke za industriju.

SAZNAJ VIŠE