Mladi poduzetnik Deni Mišlov pravi je primjer kako originalna ideja uz znanje i upornost daju vrhunske rezultate. On je osnovao tvrtku Galo industries koja se bavi inženjeringom u automobilskoj industriji. Radi s ogromnim klijentima kao što su Jaguar, BMW, Ford, Audi. Upoznajte našeg nevjerojatnog Denija.
Galo Industries
Tvrtka Galo Industries osnovana je 2016. godine, u svrhu pružanja usluga razvoja softvera za upravljanje industrijskim postrojenjima. Proizvode softvere za upravljanje proizvodnim linijama. Ima sjedište u Zadru koji broji nešto manje od sto tisuća stanovnika.
“Volim tu mogućnost da mogu s ponosom pričati o tvrtki Galo Industries kao o tehnološkoj tvrtki koju svojim znanjem i sposobnošću gradi 10 mladih inženjera koji iz godine u godinu dodaju nove gigante svjetske industrije na listu svojih klijenata. Volim mogućnost da se kao inženjeri dnevno susrećemo s najnovijom tehnologijom i najvišim standardima svjetske industrije. Volim misao da se tvrtka Galo Industries i njezini zaposlenici nalaze u istim pričama, prostorijama i timovima sa zaposlenicima Ford-a, BMW-a, Volva, Amazona, VW-a, JLR-a, Varte, Magne…”
Sa svojim kooperantima nudi kompletne projekte upravljanja za industrijska postrojenja. To su razvoj koncepta upravljanja, elektro projektiranje, razvoj softvera, programiranje industrijskih robota. Puštanje u pogon strojeva i alata, kontrola kvalitete, optimizacija i analiza proizvodnih procesa, te automatizirana izrada izvještaja. Njegov radni dan ne izgleda nimalo uobičajeno. Aktivnosti su mu, kaže, podijeljene u poslovne i projektne.
“Kad ne sudjelujem aktivno na nekom projektu, 70% vremena provodim u uredu u Zadru. 30% vremena putujem na različite lokacije koje ovise o projektima koji su u tom trenu aktivni. Dio radnog dana provedem na sastancima s trenutnim klijentima o aktivnim projektima. Drugi dio dana sam na sastancima s potencijalnim klijentima vezano za buduće projekte.”
Ni jedan radni dan nije isti
Svaki radni dan dio vremena odvoji za sastanke unutar tvrtke kako bi dobio potrebnu povratnu informaciju za aktivnosti u koje nije direktno uključen i kako bi podijelili aktivnosti oko najvažnijih obaveza vezanih za poslovanje.
“Kad sam aktivno vezan za razvoj nekog projekta, 90% mojih dnevnih aktivnosti vezano je za organizaciju poslova povezanih s razvojem softvera i sam razvoj softvera. Tada sam cijelo vrijeme van ureda, najčešće stacioniran u gradu u kojem se nalazi tvornica s kojom je moj projekt povezan.”
Deni nije imao nedoumica kada je došao trenutak da se otisne u poduzetništvo. Vjerovao je da ono što je u tom trenutku radio ima veliki potencijal da kroz neko vrijeme postane ozbiljnija priča. Kad mu se ukazala prilika da samostalno počne graditi nešto u tom smjeru rado ju je, kaže, prihvatio.
“Moj stav tada je bio da je najteži dio posla već iza mene i da sam već imao posložene kontakte i bazu za daljnji razvoj poslovanja. Kako je inicijalno tvrtka osnovana kao servisna tvrtka, nisam vidio nikakve prepreke koje bi mogle spriječiti uspješno poslovanje u toj niši.”
Poduzetništvo u dvadesetima
Deni Mišlov je u poduzetništvo ušao relativno mlad i izrazito poslovno neiskusan, sa svoje 24 godine.
“Sav taj period od osnutka tvrtke do danas ja se budim, živim i idem spavati s mislima vezanim za posao koji vodim. Danas je dosta popularno čitati o načelima vezanim za „work-life balance“. Ja se divim osobama koje upravljaju tvrtkama i ljudima i koje su toliko organizirane i samouvjerene da si mogu priuštiti period u danu/tjednu/mjesecu kada se mogu distancirati od tvrtke i posvetiti vrijeme isključivo privatnom životu. Za mene je to trenutno samo utopija.”
Deni misli kako je svaki posao i svaki životni poziv zahtjevan na svoj način. Poduzetništvo je više poziv i stil života koji netko odabire. Za razliku od zaposlenika s klasičnim zaposlenjem, poduzetniku je jako teško odvojiti tvrtku i aktivnosti tvrtke od privatnog života.
“Kako sam relativno nedavno postao otac dvije krasne curice ta utopija mi je sve privlačnija. Mislim da su upravo to trenutci u kojima puno ljudi gubi žar i izlazi iz poduzetništva baš iz razloga da posvete više vremena svojoj obitelji.”
Osim samog žara i same želje za uspjehom, ono što smatra pokretačem je tim ljudi s kojima radi i sredina u kojoj imaju priliku nešto graditi.
“Sama ideja da radimo nešto drugačije u sredini koja je mahom orijentirana na turizam i ugostiteljstvo, te činjenica da to radimo sve uspješnije iz godine u godinu daje mi elan da se trudim još više i da težim još boljem razvoju.”