Biljkoborci su brand tvrtke Opet njih dvije d.o.o. Marina Andrijašević svoju tvrtku opisuje kao neozbiljno ozbiljnom, ali šalu na stranu, promet i poslovni rast ove mlade tvrtke je sasvim opipljiv i ozbiljan.
Tvrtka Opet njih dvije d.o.o izgrađena je na kreativi te posluje kao sasvim uspješan retail te B2B sales asortiman proizvoda branda Biljkoborci, najpoznatiji od kojih je čašica sa zemljom i sjemenkama za vlastiti kućni i urbani uzgoj jestivog ili ukrasnog bilja. Da li su od početka znale što će biti? Ne, kao i mnogu startupi desio se pokoji pivot putem do uspjeha.
“Opet njih dvije je imala jedan… je krenula s nekom skroz drugom idejom kao što to obično biva kod nas poduzetnika.”
“Biljkoborcima su se mnogi planovi promijenili putem. Počeli smo kao jedan mali fora retail brand orijentiran prema krajnjem kupcu, međutim sad smo većinom B2B tvrtka. Većina prometa nam dolazi od poslovnih poklona i nekako zapravo ta čašica zemlje i Biljkoborci su zapravo probili led na nekakav način. Malo su nas gurnuli na neka mjesta gdje zapravo nismo ni znali da pripadamo i super smo se našli zapravo u stvaranju baš custom personaliziranih poklona za raznorazne tvrtke i tu je čašica kao početna zelena točka, ali uz nju imamo stvarno širok asortiman raznoraznih proizvoda.”
Poduzetništvo je kreativa
U ovoj veseloj tvrtki nisu samo razvili asortiman proizvoda već su sami osmislili i izradili strojeve za proizvodnju, alate… Potreba za stvaranjem pokrenula je i registraciju same tvrtke, kao i razvoj svih proizvoda, dizajna, poruka itd. Interijer svog dućana isto rade sami, svojim rukama. Tj. Lukinim rukama 🙂
Bez obzira na nevjerojatnu odvažnost i hrabrost potrebnu za izgradnju tvrtke Marina Andrijašević se ne smatra hrabrom:
“Pa ja mislim da uopće nisam hrabra i mislim da ono uopće nikakve rizike ne uzimam u životu što apsolutno nitko drugi se time ne slaže. Tako da ne znam, očito je stvar percepcije. Meni te neke stvari ne izgledaju hrabro, nego mi izgledaju jednostavno kao jedino logično. A zapravo da, kad već vrijeme prođe i kad malo pogledaš unazad, shvatiš zapravo da je to bila čista ludost i čista… Bolje da nisam ništa znala o tome jer se ne bih nikad upustila u takvo nešto. Tako da valjda da poduzetništvo je apsolutno izazovno, koje ti ne možeš pretpostaviti koju sve sortu problema, šta ti sve idući mjesec sprema, ima u rukavu, tako da ono debeli živci, puno strpljenja i puno ljubavi prema onome što radiš.”
Činjenica je da Biljkoborci ne da imaju direktne kupce u maloprodaji i na webshopu, uz one već spomenute B2B kupce, već imaju i obožavatelje! Nema tu ludosti, već samo strast i ljubav. Nika Vujević:
“Mislim da ljudi baš vole Biljkoborce i to je nama jako rewarding u radu i jako je lijepo svima koji su ikad radili u Biljkoborcima ako su imali priliku biti u dućanu kad je neka gužva i to jer je divno… Gotovo nikad ne izostane kompliment od ljudi koji tu dođu i prođu i svi su puni podrške i dobre želje. Žele nam ljudi da uspijemo i to je baš nekak lijepo čuti iz prve ruke.”