Nevjerojatni

Nevjerojatni Rino

Nevjerojatni Rino

Rino Duboković ima 25 godina. Sa Hvara je. Krajem 2019. sa suosnivačicom Robertom Mikelić je otvorio Museum of Hangovers u Zagrebu. Muzej mamurluka u Preradovićevoj 8 je jedinstven u svijetu, a Rino planira širenje po svijetu franšiznim modelom. Što ga je ponukalo baš na ovakav proizvod i kako kombinira edukaciju, zabavu i borbu protiv alhoholizma?

Rino Duboković

Rino Duboković: zabava i društvena odgovornost

Korona, društvo, alkohol

Korona kriza je utjecala na poslovanje Muzeja, no Rino gleda širi kontekst, kontekst utjecaja na društvo i posljedice kojih još nismo svjesni:

“Korona nam je svima donijela drugi svijet, gdje smo se svi zatvorili u svojem domu, neki s obiteljima, neki s partnerima, a neki i sami. Oduzela nam je jednu vrstu zabave, socijalnog druženja, okrenuli smo se drugim oblicima zabave, a neki su se okrenuli alkoholu kao rješenju u ovim vremenima.”

Razumije problematiku alkohola, iznosi nam statistike. U SAD je bilo povećanje od 30% više hospitaliziranih povezanih s prekomjernom konzumacijom alkohola za vrijeme korona pandemije. Trend je uzlazan. Nije bolje ni u Hrvatskoj. Rino kaže da je alkoholizam tihi problem u društvu, uništava obitelji, prijateljstva, veze. Pretpostavka je da u hrvatskoj ima 12.5% ljudi ovisno o alkoholu, što je oko pola milijuna ljudi. Stanje društva se reflektira kroz te ljude na marginama. Rinova ekipa radi na tome da kroz interaktivnu edukaciju mijenja ponašanja, a indirektno i stanje društva jer smatra da je to obveza svakog poduzetnika:

“Poduzetnici stalno tragaju za problemima koje treba riješiti u njihovom okruženju. Razvijaju vještinu pronalaska problema i donošenje rješenja.”

Drukčiji pristup rješavanju problema

Zagreb je grad s najviše muzeja po glavi stanovnika. Rinu su bili inspiracija oni noviji, poput Muzeja prekinutih veza i Muzeja iluzija. Ono što Muzej mamurluka nudi je: 

“zabavno, interaktivno, kulturalno iskustvo posjetiteljima, uvid u drugu stranu čaše alkohola, problem alkoholizma. Educiramo sve posjetitelje o štetnosti prekomjerne konzumacije alkohola kroz interaktivni, zabavni sadržaj. Naša vizija je, poput muzeja iluzija, otvoriti franšize diljem svijeta i osim zabavljanja ljudi, posjetitelje educirati o odgovornoj konzumaciji alkohola i tako doprinijeti borbi protiv alkoholizma.”

Hrabrost i sumnja

Rino Duboković je ambiciozan i hrabar. Dobro zna da preuzima veliki rizik jer svo svoje slobodno vrijeme i novac troši na stvaranje vrijednosti za društvo. Poduzetnik nije siguran da će se uloženo ikad vratiti, a Rino kaže da uz današnje jako promjenjivo stanje s tržištem, koronom i regulacijama, poduzetnik može završiti na ulici preko noći. Ali bez tog rizika i hrabrosti, nema ni inovacija ni novih vrijednosti za društvo. Hrabri ljudi moraju pokazati da je neuspjeh samo jedna od prepreka na putu i da se pored toga ide dalje.

Rino nam priznaje da ponekad posumnja u sebe, jer je nakon godina rada tek na početku poduzetničkog puta i ostvarenja svoje vizije. Pred tobom je cijeli život Rino, a o upornosti i dugotrajnosti poduzetničkog puta ste već mogli čitati na ovom portalu. Rino ima recept za trenutke sumnje i manjka samopouzdanja:

“… u tim trenucima se trebamo vratiti na one temelje motivacije, zašto mi to sve radimo, i što želimo postići s tim. Ako imamo jasni i brzi odgovor na ta pitanja, lako ustanemo i nastavimo. Bitno da si na kraju možemo reći – isplatilo se koji god ishod bio. ” 

Muzej je kanal za Rinovu viziju

Svoje vrijednosti, karakter i svoju viziju društva Rino Duboković je prenio u ovaj poduzetnički pothvat. Muzej mamurluka je mjesto susreta, mjesto pričanja priča i mjesto zabave. A istovremeno mjesto “otriježnjenja” koje lupa u glavu i čini posjetiteljima boljim.

Upoznaj i ostale Nevjerojatne

Nevjerojatni Josip i njegova Cornuta

Josip Popčević je veoma smirena osoba. Kada ga upoznate, prvo što vam zapadne za oko je da su svaka riječ i pokret odmjereni. Kada ga …

SAZNAJ VIŠE
Marko Sinovčić - FoodBeyonders

Nevjerojatni Marko i njegovi FoodBeyonders

Marko Sinovčić je osnivač i vlasnik tvrtke Foodbeyonders. Bavi se proizvodnjom proteinskih pločica te coachingom za one koji žele promijeniti navike i poboljšati zdravlje. Uz to je i fitness trener. Finalist je prve generacije programa Nevjerojatni.

SAZNAJ VIŠE
Program Nevjerojatni

Pet nevjerojatnih mladih poduzetnika dobilo potporu

Odabrano je prvih pet poduzeća koji ulaze u program Nevjerojatni, novi program podrške poduzetnicima do 35 godina starosti. To su Enchant2, Hangover Happenings, Opet Njih 2, Proditus te Terrible Creations.

SAZNAJ VIŠE
ACT Grupa

Snaga zajednice

Time se ističe snaga i doprinos zajednice. Vrlo slični principi su i osnovica inovacije i ekonomskog rasta. Naime najvažnije odrednice koje vode u rast su izmjena znanja bez barijera…

SAZNAJ VIŠE
Denis Petričević i CrossFit Zrinski

Nevjerojatni Denis i njegov CrossFit Zrinski

Nismo htjeli ići preširoko i nuditi više različitih vrsta treninga i biti osrednji u svemu. Odlučili smo se usko specijalizirati i biti najbolji u tome.

SAZNAJ VIŠE
MladiRade logo

Nevjerojatni MladiRade

Oni su tim koji se sastoji od petero entuzijastičnih srednjoškolaca. Dolaze iz Kutine i svi su učenici 3. razreda Srednje škole Tina Ujevića.

SAZNAJ VIŠE