Koliko je cool imati manje od 30 i otvoriti svoju agenciju za digitalni marketing? Jako, ako mene pitate. Još je više cool kada se preda mnom pojavi nepretenciozan momak koji zna što želi, voli to što radi i dobro mu to ide. S rastom svjećica na torti raste i njegova agencija. Dario Begonja vlasnik je agencije Hero Factory na koju se kunu brojna poduzeća koja su im u ruke predala ključeve svojih digitalnih kanala.
Totalno drukčiji od drugih
Ono što Hero Factory čini drugačijim od ostalih agencija je to da u cijelom procesu oni postaju dio vašeg tima. No ne u nametljivom smislu da morate oslobađati dodatne stolove u uredu ili pretakati iz šupljeg u prazno za nove doprinose. Oni detaljno uče o vašem poslovanju, proizvodima i uslugama, sugeriraju strateške optimizacije i s vama dijele odgovornost za rezultate. Uz to, kad se s klijentima usklade za strategiju, ciljeve i financijske pokazatelje, preuzimaju operativnu odgovornost baš poput internog tima, što je rijetkost na tržištu.
“Uzimamo sve dostupne podatke, analiziramo ih i dajemo konkretne upute kako poboljšati brojke. Ulazimo u sve potrebne procese kao dio vašeg tima i isporučujemo poruke za ciljane tržišne segmente. Dižemo prodaju na ključnim segmentima proizvoda te optimiziramo i automatiziramo sve što donosi pozitivnu poslovnu razliku. Nama je cilj ostvariti dogovoreni rezultat i tako radimo s klijentima. Dogovorimo se koji je željeni povrat na marketinške aktivnosti i radimo na tome da ga ispunimo. Pritom se odričemo agencijskih naknada ako ciljani povrat ulaganja u oglašavanje nije ostvaren.”
Wow! Jeste li se ikada susreli s takvim pristupom klijentima? Očito je da pri angažiranju agencija poduzećima fali malo pristupačnijeg nastupa. Dario se slaže.
“Iskustvo mi je pokazalo da poduzećima fali pristupačna usluga strategije i komunikacije koja će se temeljiti na različitim aspektima iz više struka. Većina manjih poduzeća ima isti problem, kako pronaći nove klijente uz ograničena financijska sredstva i manjak znanja i iskustva u (digitalnom) marketingu. Mi im nudimo znanja iz usko povezanih timova developera, marketingaša i poslovnih stratega unutar naše agencije. Time osiguravamo maksimalni efekt svih osmišljenih strategija i taktika.”.
Svaki superheroj treba dobrog sidekick-a
No njihovo znanje i iskustvo nije na raspolaganju samo poduzetnicima. Kada je pandemije novog koronavirusa uzela maha, tamo negdje na proljeće prošle godine, HeroFactory je u suradnji s HZJZ-om napravio chatbot koji je požrtvovnoj ekipi u Zavodu omogućio da se smanji opterećenje na njihove telefonske linije i automatski odgovarao na sve naše upite. Nazvali su ga imenom koje nam svima je u posljednjih godinu i pol najviše trebalo – Nada. Nada je (inter)aktivno informirala širu javnost te tako znatno olakšala rad epidemiologa i drugih zdravstvenih stručnjaka koji su bili direktno uključeni u borbu protiv koronavirusa.
Tim je važan
Sve to Dario ne bi mogao da nema tim. I to kakav! Kao i u svakom poslu, ako nemaš dobar tim uzalud vam trud svirači…
“Važno je postići visoku razinu povjerenja. Nama se to desilo nekako prirodno, organski. Meni je osobno bilo važno da to bude stručnjaka koja će međusobno dobro kliknuti, ali i da imaju potencijal i strast oko toga što rade. Presretan sam što mogu reći da imam to u svome timu.”
Sport kao inspiracija
Osim što je uspješni poduzetnik, nevjerojatni Dario Begonja je i autor nekoliko knjiga i uspješni sportaš. Nekada se aktivno bavio rukometom na pijesku (s hrvatskom reprezentacijom je osvojio zlatnu medalju na Svjetskom prvenstvu!), a danas je predsjednik KRP Dubrava iz Zagreba.
Sport ga je naučio da nije nužno imati neke velike investicije i fantastične uvjete kako bi uspio. S time da uspjeh ne gleda isključivo kroz prizmu brojki – naslova prvaka ili broja klijenata, već i kroz neke puno veće stvari poput odnosa u timu, zadovoljstva ljudi s kojima radiš i razinom pozitivne energije koju ti to donosi.
Mladima koju ulaze u svijet poduzetništva Dario savjetuje da iskoriste svaku priliku za edukaciju, formalnu ili neformalnu. To znanje koje im netko može prenijeti i iskustvo koje će steći, s vremenom će sigurno moći kapitalizirati.
“Prilike su doslovno iza svakog ugla. Pitanje je samo koliko nužno želiš i trebaš zaradu odmah ili si spreman uložiti vrijeme i trud kako bi prvo skupio potrebno iskustvo, ponekad i nauštrb novaca u samom početku. Uvijek i svima savjetujem ovo drugo, ako si ikako to mogu priuštiti.”
Marljiv rad i trud uvijek dovedu do rezultata, samo ne bojte se biti hrabri.