Nevjerojatni

Nevjerojatna Ena i njena Media Scena

Nevjerojatna Ena i njena Media Scena

Nevjerojatna Ena i njena Media Scena

Ena Rajić svojom riječi miče planine, i njezin sjajni spoken word poetry videi dirnuli su mnoge, i čuli se sve do Ujedinjenih Naroda. No Ena nije samo lijep glas i dobar poeta. Spoken word je zapravo nešto što radi iz ljubavi i za sebe. Ena je prvo i osnovno poduzetnica. Oduvijek je voljela kreativu i izražaj ali i imala potrebu pomoći. Pošto je video njen medij nije iznenađujuće da profesionalno vodi video produkciju. Njena tvrtka nazivom Media Scena nudi pisanje, pretprodukciju, produkciju i post produkciju. Ena Rajić pomaže tvrtkama i social media menadžerima kreirati video sadržaje na društvenim mrežama, koji će zaplijeniti pažnju publike. Također i vrši usluge edukacije na istu temu a nedavno je izdala knjigu Video koji plijeni pažnju.

Ena Rajić

Ena Rajić: Emocija je sve

Video kaže Ena, prenosi više, a tijelo može lagati manje od riječi. Tj. video kao alat prenosi i verbalno i neverbalnu komunikaciju te simulira više osjetila i stvara iskustvo za gledatelja. Glavni cilj i misiju svog rada Ena je sročila ovako:

“Meni je glavni cilj kada radim s klijentima da pišući im scenarije za video, postignemo to da se ljudi s njima poistovjete.”

“Ljudi imaju dobru vidljivost na društvenim mrežama i ako imaju brutalan scenarij, ljudi će se engejdžat da tako kažem u taj video, doći će veliki broj komentara, potaknut će se neka rasprava na taj način će se ako smo kontinuirani postići i dobar odnos s publikom, moći ćemo prodati svoj prozivod ili se etablirati kao autoritet na području o kojem pričamo. A to nam je cilj.”

nastavlja Ena. Za svoje klijente Ena postiže da gledatelji osjete nešto. Jer:

”Emocija je ta koja nas približava, emocija je ta koja informira, emocija je sve.”

Strast, strast, ljubav

Emocija kojom mogu Enu opisati je zvonka radost. Puno se smije, što nije čudno jer ima odličan smisao za humor i jako je trezvena i pristupačna. Vrlo brzo tijekom prvog susreta sam odlučila da bi svakako voljela surađivati s njom, i nadam se da će u skoroj budućnosti biti prilike da djelujem po toj odluci. U međuvremenu evo downloadam njezinu knjigu…

Ena Rajić je sad u poduzetništvo malo preko godinu dana i njezine impresije započinjanja još uvijek su vrlo snažne. Krenula je iz studentske sobe, uz studij psihologije je i vrijedno 7 godina kreirala svoje video sadržaje. Njezin video kanal broji preko 25.000 pratitelja, a njezino višegodišnje iskustvo omogućilo joj je da pokrene poslovanje.

 “Dvije su temeljne potrebe koje imam imam otkad znam za sebe. To je potreba za doprinosom društvu i želja da se kreativno izrazim. Nije mi cilj raditi video filmove radi sebe, cilj mi je pomagati drugima.”

kaže Ena i time objašnjava zašto je krenula u poduzetništvo. Da joj je poduzetništvo bilo malo scary i još uvijek je, je sasvim logično jer ipak si sam sa sobom na liniji zbrinjavanja svoje i tuđih egzistencija. Ali kada je strast i pokretačka motivacija ovako velika nemam sumnje da će u poduzetništvu i uspjeti i da je pred Enom dug i plodonosan vjek. 

Odgovara mi sa:

“Jednom sam čula dobru rečenicu koja kaže: Nikad ništa ne bi pokušao učiniti da ne mislim da ću uspjeti. Tako da, strah od neuspjeha definitivno postoji, ali opet, veći je ovaj strah da neću ništa poduzeti i da neću živjeti svoje snove.”

i onda još dodaje da ne misli za sebe da je posebno hrabra jer odgovornost se jednostvno mora preuzeti a sa strahovima suočiti. To je život.

Ona i progovara o temama o kojima se mnogi ne usude govoriti, i zadnje tri godine producira svoje satirične i provokativne spoken word videe gdje priča o različitim psihološkim, ali i društvenim temama. Ena tim izražajem pokušava zabaviti i educirati ljude, a nada se i ponekoga inspirirati.

Podržavajuća okolina

“Obično čujem da se kaže da tu postoji ta antipoduzetnička klima u našoj regiji, me- đutim ja nisam okružena takvim ljudima, okružena sam stvarno poduzetnicima koji me inspiriraju, guraju prema naprijed, tako da evo ja imam samo pozitivne reakcije i mišljenja o tome.”

Totalno razumijem o čemu priča jer i mi smo okruženi samo inspirativnim ljudima, poduzetniicma koji guraju prema naprijed, i jednom riječju su Nevjerojatni. 😉

Upoznaj i ostale Nevjerojatne

Nevjerojatni Josip i njegova Cornuta

Josip Popčević je veoma smirena osoba. Kada ga upoznate, prvo što vam zapadne za oko je da su svaka riječ i pokret odmjereni. Kada ga …

SAZNAJ VIŠE
Marko Sinovčić - FoodBeyonders

Nevjerojatni Marko i njegovi FoodBeyonders

Marko Sinovčić je osnivač i vlasnik tvrtke Foodbeyonders. Bavi se proizvodnjom proteinskih pločica te coachingom za one koji žele promijeniti navike i poboljšati zdravlje. Uz to je i fitness trener. Finalist je prve generacije programa Nevjerojatni.

SAZNAJ VIŠE
Program Nevjerojatni

Pet nevjerojatnih mladih poduzetnika dobilo potporu

Odabrano je prvih pet poduzeća koji ulaze u program Nevjerojatni, novi program podrške poduzetnicima do 35 godina starosti. To su Enchant2, Hangover Happenings, Opet Njih 2, Proditus te Terrible Creations.

SAZNAJ VIŠE
ACT Grupa

Snaga zajednice

Time se ističe snaga i doprinos zajednice. Vrlo slični principi su i osnovica inovacije i ekonomskog rasta. Naime najvažnije odrednice koje vode u rast su izmjena znanja bez barijera…

SAZNAJ VIŠE
Denis Petričević i CrossFit Zrinski

Nevjerojatni Denis i njegov CrossFit Zrinski

Nismo htjeli ići preširoko i nuditi više različitih vrsta treninga i biti osrednji u svemu. Odlučili smo se usko specijalizirati i biti najbolji u tome.

SAZNAJ VIŠE
MladiRade logo

Nevjerojatni MladiRade

Oni su tim koji se sastoji od petero entuzijastičnih srednjoškolaca. Dolaze iz Kutine i svi su učenici 3. razreda Srednje škole Tina Ujevića.

SAZNAJ VIŠE