Materia je lifestyle koncept koji promovira brigu o sebi i dugovječnost kroz funkcionalne proizvode

Maja Blažević - Materia Matcha

Kraj godine je uvijek poseban, jer osim što smo u blagdanskom raspoloženju volimo preispitivati godinu iza nas. Sad je idealno vrijeme za donošenje novih odluka. Neka one uključuju kvalitetniji život i ljubav prema sebi. Upravo se tim načelima vodi Materia. Materia je moderni well-being brend koji promovira uravnotežen lifestyle i dugovječnost kroz funkcionalne proizvode i ljubav prema sebi. Glavnu ulogu u svemu igra matcha.

Materia matcha

Brend je pokrenula Maja Blažević iz strasti prema well-beingu, paralelno s dugogodišnjom karijerom u jednoj od međunarodnih konzultantskih kuća. Kao zaposlenoj mami troje djece i pomajci još troje djece, uvijek je u potrazi za inteligentnim proizvodima za potporu hektičnom i ubrzanom stilu života. Prije pokretanja brenda bilo je dosta promišljanja o proizvodima koji će se lansirati. Interesantno je da prvi proizvod nije trebala biti matcha, ali u hodu se tako iskristaliziralo. Nakon nekoliko mjeseci Maji se, nakon karijere u PR svijetu, pridružila sestra Zrinka, i sada zajedno grade Materia priču.

Cure nam kažu da su ljudi radoznali u vezi matche. Zanima ih kakav je to neobičan, zeleni napitak. Žele učiniti pomake prema zdravijem načinu života i konzumirati nešto što im donosi benefite. Primjećuju i porast zasićenja kavom, bilo iz zdravstvenih razloga ili jer jednostavno žele smanjiti unos kofeina i okrenuti se nečemu prirodnijem.

“Naravno, Hrvati su i dalje veliki kavoljupci, i smatramo da je to u redu. Ne treba nužno kavu zamijeniti matchom, međutim, mogu probati zamijeniti popodnevnu šalicu kave s matchom i vidjeti kakvu će im energiju pružiti. Tako da, u jednu ruku, i dalje jesmo konzervativno tržište, ali u drugu  svjedoci smo, da je idealno vrijeme da matcha i kod nas dobije popularnost kakvu ima u svijetu.”

Zapravo ih je i iznenadio interes za matchu, s obzirom na to da ju većina dotad nije imala prilike probati, odnosno dok se nisu susreli s Materia matchom. 

Zrinka i Maja Blažević - Materia Matcha
Zrinka i Maja Blažević

Zašto je matcha dobra?

Matcha nosi titulu jednog od najzdravijih napitaka na svijetu. Ima brojne benefite za naš organizam. Poboljšava fokus i koncentraciju, potiče gubitak težine, ubrzava metabolizam i djeluje meditativno. Redovito konzumiranje matche zaslužno je za obnovu stanica iznutra – čime nas ona i pomlađuje. Uz to, matcha održava zdravim srce i bubrege, čisti jetru, djeluje povoljno na krvožilni sustav te štiti od pojedinih vrsta tumora. Istinski detox za naše tijelo – iznutra i izvana.

“Energija koju nam daje matcha drugačija je u usporedbi s kavom, puno je prirodnija i dugotrajnija. Naime, kofein iz matche otpušta se puno sporije i stabilnije u organizmu, kroz period od 4 do 6 sati. To znači da nema nervoze izazvane naglim rastom i padom energije, što se događa kad pijemo kavu. Usporedbe radi: matcha sadrži otprilike 75% kofeina iz šalice kave i oko 80% iz energetskih pića.”

Matcha sadrži moćnu kombinaciju kofeina i L-teanina, zaslužnu za tzv. calm euphoria efekt. Istovremeno nas energizira i podiže raspoloženje te smiruje um i opušta nas. Zanimljivo je da matcha sadrži pet puta više L-teanina od regularnog zelenog čaja – feel good amino kiseline koja stimulira alfa moždane valove, koji umanjuju stres. 

“Zbog visokog udjela aminokiselina (posebno L-teanina), kofein iz matche u organizam ulazi sporije nego kofein iz kave što znači da nema osjećaja anksioznosti i dehidriranosti. Možemo reći da je matcha alkalizirajuća kava. Daje nam energiju, ali je za razliku od kave gastrointestički podnošljiva.”

Matcha je vrlo svestrana namirnica, koja se može koristiti na razne načine. Japanci ju pripremaju najčešće samo s vodom, kao matcha čaj. U Americi i zapadnoj Europi popularne su varijante matcha latte i iced matcha, s dodatkom (najčešće) biljnog napitka. Matcha je super i kao dio koktela, jer daje posebnu, intenzivnu zelenu boju. Često se stavlja u smoothie-je ili zdrave bowl-ove. Za ljetne dane vrlo je osvježavajuća u kombinaciji s limunadom ili cijeđenom narančom. 

“Odlično se slaže sa slatkim notama, recimo s palačinkama, sladoledom i raznim kolačima, poput torte od jagode, tiramisua ili pudinga. Vrlo dobro funkcionira i u slanim jelima, npr. kao zeleni dodatak humusu, raznim tjesteninama ili tijestu za pizzu.”

Materia matcha

Poduzetništvo kao izazov

Pokretanje brenda je uvijek izazovno bez obzira o kojoj vrsti poslovanja se radi. Ideja je dugo sazrijevala u Majinoj glavi i polako se kristalizirala dok nije bila spremna za izlazak. 

“Najvažniji korak u cijelom procesu je postavljanje jasnog cilja i vizije. Zanimljivo je da je inicijalni plan bio izbaciti jedan drugi well-being proizvod, a u međuvremenu se to promijenilo te smo izašli na tržište upravo s matchom. Puno je koraka koji se trebaju napraviti da bi se jedan brend lansirao. Od pronalaska/stvaranja pravog proizvoda, davanja imena brendu, kreiranja vizualnog identiteta (koji smo osmislili u suradnji s kreativnim direktorom iz Londona), financiranja, pronalaska klijenata itd. Materia svoje proizvode prodaje u HoReCa (hoteli, restorani i kafići) kanalima te raznolikim korporativnim klijentima od kojih su najzastupljeniji u beauty/health segmentu, high techu, konzaltingu itd. Također imamo vlastiti web-shop (www.materia.eu) za krajnje korisnike. Materia webshop je zamišljen kao well-being platforma na kojoj, osim što možete kupiti cjelokupan asortiman, možete se inspirirati zanimljivim člancima naših dragih suradnika.”

Svaki dan je drugačiji

Curama je svaki dan u poduzetništvu izazovan, dinamičan i drugačiji.

“Volimo to što možemo pozitivno utjecati na okolinu, stvarati nove, zdrave navike koje pomažu ljudima da kvalitetnije žive. Za svaki proizvod koji izbacimo na tržište nastojimo da bude podjednako estetski privlačan i funkcionalan. Želimo ljudima uljepšati život, potaknuti ih na kvalitetniju brigu o sebi, inspirirati ih da kreiraju vlastite mini well-being rituale kojima će se nahraniti.”

Materia matcha

Planovi za dalje

Materia je lifestyle koncept koji promovira brigu o sebi i dugovječnost kroz funkcionalne proizvode, svjesnost i što je najvažnije – ljubav prema sebi. Tako lakše možemo pronaći ravnotežu u ovom užurbanom modernom svijetu i postati usredotočeniji, jači i puni ljubavi.

“Planovi su i dalje širiti svijest o well-beingu te ukazivati na važnost onoga što konzumiramo. Volimo se povezivati s inspirativnim brendovima i pojedincima s kojima stvaramo podražavajuću zajednicu istomišljenika, dajući prednost svojoj dobrobiti – umu, tijelu i duhu. Radimo na razvoju novih proizvoda, gradimo hrvatsku verziju weba, planiramo razne zanimljive suradnje itd… Stay tuned. Pronađite nas na Materia web-shopu i Instagram profilu.”

Upoznaj i ostale Nevjerojatne

Ivan Jakubi i Darijan Kosić - Today's Games

ReSetna je nova videoigra koju razvija Today’s Games

ReSetna je nova videoigra koju razvijaju Darijan Kosić te Ivan Jakubi. Planiraju prodati 500 do 700 tisuća primjeraka.

SAZNAJ VIŠE
Digicyte tim

Nevjerojatni Digicyte i njihov skener Marvin

Digicyte tim radi na razvoju skenera za digitalizaciju tkiva u medicini te na softverskim rješenjima za kvantifikaciju parametara.

SAZNAJ VIŠE
Nades Design

NADES Design nudi potpuno održiv i inovativan pristup u proizvodnji biljnih pripravaka

Nades Design su 7 znanstvenica s Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta. Razvijaju prirodna zelena otapala i biljne pripravke za industriju.

SAZNAJ VIŠE