Mi možemo zato što znamo da možemo. To je otprilike slogan studija za grafički dizajn Može. Po čemu se ističu od drugih zašto su posebni i kako to oni rade. Dopustite da vam pokažemo, Može?
Josipa Galić na ideju pokretanja vlastitog brenda Može, došla je više iz potrebe nego iz ideje o poduzetništvu. Naime, kao što je čest slučaj u Hrvatskoj, nakon faksa poželjela je (zamislite) pravi ugovor, a bila je primorana raditi na studentski ugovor. Tada je odlučila da će uzeti stvar u svoje ruke i otvoriti studio za grafički dizajn “Može”.
Može? Može.
Od početka joj je glavna ideja bila maksimalna posvećenost svakom klijentu.
“Željela sam raditi s ljudima koji isto pokreću svoja poslovanja. Željela sam ih upoznati, popiti kavu s njima, pričati o njihovom poslovanju, savjetovati ih, čuti njihove planove i pružiti maksimum za ono što radim. Najveća mi je strast branding – osmišljavanje vizualnog identiteta branda. Stvaranje jednog potpuno novog znaka koji utiskuje život tom poslovanju.”
Kad je startala nije osjećala strah jer je imala ogromnu podršku okoline. Dobila je poticaje za samozapošljavanje pa joj je i to pomoglo da ne razmišlja o negativnim ishodima.
“Kada je obrt bio službeno otvoren, nisam imala niti jednog klijenta i bilo je prilično obeshrabrujuće. Vidjela sam da se stvari neće dogoditi same od sebe pa sam upisala akademiju za digitalni marketing i od tada je sve krenulo.”
Sloboda vlastitog kreiranja
Josipa kaže da uživa u slobodi vlastitog kreiranja dana, vremena, poslovanja, odnosa…
“Mogu birati što ću raditi, a svaki posao me istinski veseli. Moja snaga je u tome što ovo radim iskreno. Želim stvarati dobre odnose i zadovoljne klijente. Najbolje od svega je što svake godine sve više vjerujem u svoj rad. Znam da mogu stvoriti kreativno rješenje koje funkcionira.”
Josipa Galić je jedna od onih kojoj uzbuđenje traje od samih početaka. Pogotovo kad pomisli što bi sve mogla ostvariti i kada se osvrne iza sebe i vidi što je sve do sada napravila.
“Nakon 4 godine poslovanja uz silne izazove, nisam nikada pomislila na odustajanje od Može dizajna. Tu ne postoji strah od neuspjeha. Strah od neuspjeha je već neuspjeh. Kada sagledam širu sliku to je roller coaster i jako je zabavno.”
Poslovni uspjesi i neuspjesi itekako utječu na privatni život, toga je svjesna i Josipa, ali dobro se s tim nosi.
“Uspjela sam stvorili okruženje u kojem nema stresa, sama određujem rokove i planiram isporuke. Radim dizajn, a ne potrošan proizvod i klijenti to razumiju.”